Jennifer Queen

Allt åkte fram..
Godmorgon fina du!
Har du sovit gott inatt? Det gjorde jag även fast jag somnade riktigt sent. 
 
Marcus kom igår kväll och självklart så plockade vi fram allt godis jag hade i skåpet och slängde på en skräckfilm. Haha vi är lika lättskrämda båda två så ja du kan nog föreställa du hur det lät i min soffa lite då och då haha. Men det var faktiskt en bra film enligt oss båda!
 
Nu är Casper iväg skickad med skoltaxin och jag har varit ute med Jim och Flash.
 
Snart ska jag väcka Marcus för vid nio ska vi ta en promenad in till stan och fixa lite ärenden. Vad ska du göra idag?
 
Tryck på hjärtat nedan om du gillar denna typen av inlägg!
Följ mig gärna på Blogkeen och Instagram!
Sara Ekman

mums :)

Svar: Verkligen :D
Jennifer Queen

Christer Holm

Det är en snygg design . Lite synd att sen inte fungera så bra på mobilen :( kan man inte ställa in det ?

Svar: Tack så mycket :) Har gjort den mobilanpassad nu :)
Jennifer Queen

elin

Låter som ombud hade en riktigt toppen kväll i går!<3

Svar: Ja det hade jag verkligen :D <3
Jennifer Queen

Netti Starby

Åh vad mysigt med skräckfilm och sånt älskar jag! :-D Kramis

Svar: Ja jag med :D Kram
Jennifer Queen

Carolina Thoor

Härligt att ha din bror på besök och roligt att känna skräckförtjusningen till en skräckfilm! :D

Sv; TO=the originals!
Tackar :D detsamma!

Svar: Ja jag älskar att vara omringad av min familj :D
Jennifer Queen

Anita

Trevligt med Godiiiis och skräckiiis :D

Svar: ÅH ja det sitter aldrig fel :P
Jennifer Queen

Natalia

Men så gott ju :D

Svar: Åh ja :D
Jennifer Queen

Johanna Utterberg

Vad kul med sällskap och härligt med godis och skräckfilm!! :D

Svar: Ja perfekt kväll!! :)
Jennifer Queen

Mirre - Sweetwords

Men ohh så gott och så mysigt =D. Impad att du kan ändå spara det kvar i skåpen, det kan ej jag om vi har hemma, skratt

Svar: Ja det var de :D HAHA ja men turen är att jag inte orkar så mycket åt gången, så därför blir där alltid en massa över som läggs i skåpet :P
Jennifer Queen

Alice

Mysigt med godis och skräckfilm! Är själv inget fan av skräckfilmer, haha, men publicerar faktiskt ett inlägg om det idag, haha, vilket sammanträffande att du också bloggade om det samma dag. ^^

Alice

Mysigt med godis och skräckfilm! Är själv inget fan av skräckfilmer, haha, men publicerar faktiskt ett inlägg om det idag, haha, vilket sammanträffande att du också bloggade om det samma dag. ^^

Svar: Haha ja det var lite skrämmande, måste kolla in ditt inlägg :) ;) Haha jag älskar skräckfilmer men vågar inte se dem själv så därför passar jag på när brossan är här :P
Jennifer Queen

Sarah

fina blogg

Svar: Tack :)
Jennifer Queen

Linda

Naw mysiga vovvar!!
Svar: Ja såklart att det är, men nu så. Framåt! Marsch! ;)

Svar: Ja de är mega mysiga :D
Jennifer Queen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress