Jennifer Queen

Fint och lugnt!
 
Godkväll du fina!
Har din dag varit bra?
Det har min varit även fast jag sovit nästan hela dagen haha. Jag har även fixat en massa blogwork. Skönt att ha det mesta klart innan helgen kommer. Jätte kul att så många nappade på mitt inlägg om länkbyte/gästbloggare!
 
Ikväll har jag varit ute och gått med Dawid i Jordbodalen. Där är så fint och lugnt!
 
Imorgon är det full rulle hela dagen, men mer om det då. Nu ska jag duscha och sen bädda ner mig och kolla lite serie innan John Blund kommer på besök.
Sov gott och dröm sött! 
 
Tryck på hjärtat nedan om du gillar denna typen av inlägg!
Följ mig gärna på Blogkeen och Instagram för de senaste uppdateringarna!
Amanda

Vad härligt! :)

Svar: Ja verkligen :D
Jennifer Queen

Vendela

Vad skönt att du haft en bra dag! :) <3

Svar: Ja underbart :D <3
Jennifer Queen

Norahsmamma

Skönt att du har vilat:)

Svar: Ja riktigt skönt :D
Jennifer Queen

Anonym

Finaste

Svar: Tack :D
Jennifer Queen

ullie

mysig kvällsbild. ja men det är skit jobbigt att ha så ont idag värre än igår så ja döör typ . ny tid 23 maj nu det känne en evighet.
kram fina vi hörs i morg

Svar: Usch, hoppas det känns bättre snart!! kram
Jennifer Queen

Ida

Jag gör gärna ett länkbyte med dig :D

Svar: Ja men absolut :) Maila mig :D
Jennifer Queen

J

Mysigt med kvällspromenad!

Svar: Ja det var de verkligen :D
Jennifer Queen

Christer Holm

Det så onekligen fint ut :) Kul att göra lite blogwork..
Gjorde det själv igår lite..

Svar: Verkligen :D Skönt när man har det gjort :D
Jennifer Queen

Linda

Ser mysigt ut!!

Svar: Det var de :D
Jennifer Queen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress