Jennifer Queen

Inte en enda sekund..
Godmorgon fina du!
Ja det är en god morgon pågrund av att solen skiner och fåglarna kvittrar, jag har däremot inte fått en enda minuts sömns inatt. Så fort jag har hamnat i det där läget att jag har hållt på att somna så har jag vaknat i ett ryck och varit helt kallsvettig. Jag hoppas att du har sovit gott inatt!
 
Casper ska snart gå ner till skoltaxin och då ska jag nog bädda ner mig med iPaden och kolla lite serier, och jag har tur så kanske jag somnar en stund
Idag har jag inga direkta planer. Kaffe hos H och J i eftermiddag, men inget mer avancerat än så. Vad ska du göra idag?
 
Här kommer mitt bidrag för dag 2 i Maxarnas fotoutmaning: Ljus - En fin bild från middagen förra året med Fnulan
 
Tryck på hjärtat nedan om du gillar denna typen av inlägg!
Följ mig gärna på Blogkeen och Instagram!
Christer

Jag kommer att ha en värderare uppe och kolla på min lägenheten vid 11, fundera på att sälja min lägenhet.

Svar: Jasså hur kommer det sig att du vill sälja?
Jennifer Queen

carolines

Men fy, vad jobbigt med såna nätter!

Svar: Ja riktigt jobbigt :(
Jennifer Queen

Josefine

sv: åh de förstår jag! Va bra, in och boka med dig ;D har barnvakt till Leon också :)

Svar: Åhhh gött :D
Jennifer Queen

Josefine

sv: yesss mot toppen ska vi! Känns skönt med ett mål. Då har man något att jobba för :)

Svar: Ja riktigt skönt med ett mål och att jag har fått tillbaka motivationen :D
Jennifer Queen

Sandra

Så tråkigt att du inte sovit något gumman :/ hoppas du får bättre sömn inatt!
Och tråkigt att du lämnat nouw :( men kommer ändå kika in här varje dag hih <3

Svar: Ja riktigt drygt är det :( Jag vet vad det beror på med.. Tack fina du!! <3 Jag kommer kika in hos dig varje dag med även fast jag inte bloggar på Nouw längre :D <3
Jennifer Queen

Pärla

Usch hoppas du får sova/vila lite under dagen <3

Svar: Tack fina du <3
Jennifer Queen

Maxarna

Lider med dig.. Hoppas du får en bättre natt idag.. Fin ljusstake.

Svar: Tack!
Jennifer Queen

Mirre - Sweetwords

Fin ljus bild

Svar: Tack :)
Jennifer Queen

Annelie

Tack för adressen till Fnulan, henne har jag totalt tappat bort, då jag tog bort min förra blogg... // Kram Annelie

Svar: Älskar hennes blogg :D
Jennifer Queen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress