Jennifer Queen

Jag har fått jobb!!
God eftermiddag!
Och ja den är verkligen god för min del! Jag har fått mysa med världens finaste Ella och hennes fantastiska mamma under förmiddagen! Det blev frukostmys och sen körde vi ut till Väla. Var meningen att jag tänkte få hjälp av piercaren på India att byta min septum, men hon var inte där, så får ta det en annan dag! Vi tog en McDonalds glass i solen istället och pratade om allt mellan himmel och jord, vi har massa planer nu hehe.
 
Tio minuter efter att jag kom hem så ringde telefonen och det var från Omsorg i Helsingborg som jag var på intervju hos förra veckan, och vet du vad? Jag fick jobbet!! På ett LSS boende för barn här i Helsingborg! Ingen är lyckligare än jag just nu! Det är sommarjobb, men jag måste börja nånstans! Jag är så glad!!
 
Kvällen blir lugn tillsammans med mamma och Casper. Tänkte kanske sätta mig med en av mina målarböcker ikväll.. 
 
Jag slänger in en bild nedan på dagens outfit!
 
Tryck på hjärtat nedan om du gillar denna typen av inlägg!
Följ mig gärna på Blogkeen och Instagram!
Josefine

stoooort Grattis fina du!!! ❤❤❤❤

Svar: Tack gumman! Känns sååååå bra :D <3
Jennifer Queen

Bokstund

Wow, grattis! 😁

Svar: Tack :D
Jennifer Queen

Kattis

Härligt! Stort grattis till jobbet, bra jobbat!😀

Svar: Tack så mycket :D
Jennifer Queen

Anna

Grattis!! Vad roligt att du gick jobbet! ❤️

Svar: Tack så mycket :D <3
Jennifer Queen

carolines

Förstår att du är lycklig över ditt besked! Stort grattis till dig fina du! Låter som att du hade en bra dag utöver det också <3 Kram

Svar: Tack så mycket :D Känns så bra :D Ja min dag har varit bra, hoppas din också har varit det :D kram <3
Jennifer Queen

Anita

Woho!! Grattis till jobbet :D

Svar: Tack så mycket :D
Jennifer Queen

Ida

Grattis :D

Svar: Tack :D
Jennifer Queen

Moa

Åh vad roligt!

Svar: Ja underbart :D
Jennifer Queen

NICOLE

Men åå vad kul! Grattis :D

Svar: Tack :D
Jennifer Queen

Cecilia

Grattis till jobbet :) Härlig start på dagen, först vänhäng och sen jobb :D

Jag följer dig på blogkeen :) Följ gärna tillbaka.

Svar: Tack och Ja så kul och skönt :D Tack, ska följa dig tillbaka :D
Jennifer Queen

Anonym

Grattis som tusan 😊 oh boende för barn! 😍 Jobbar ju själv på Lss-boende men hade nog fixa med barn, tar för Mycket av jobbet med mig hem och tänker för mycket på det.
Mega lycka till 😁

Svar: Tack så mycket, känns riktigt bra :D Ja vi alla är olika. Jag hoppas jag kan lämna arbetet på arbetet.
Jennifer Queen

Fröken Rödlök

Ett stort grattis!! Det är du värd!! ❤️

Svar: Tack fina fina du <3
Jennifer Queen

Caroline

Nog aldrig skulle det stå 😊

Svar: Förstod det ;)
Jennifer Queen

Jenniey Love

Vad roligt! Grattiz, hoppas du kommer trivas på jobbet. kramiz<3

Svar: Tack så mycket :D kram <3
Jennifer Queen

Mirre - Sweetwords

Ohh vad roligt, bra att få in foten någonstans, det är så det börjar många ggr

Svar: Ja men precis, ska bli så kul :D
Jennifer Queen

Karoline

ÅH vad kul, grattis fina du! :D

Svar: Tack fina du!!
Jennifer Queen

Gabriella

Åh så roligt, stort grattis!! 😃

Svar: Tack :D
Jennifer Queen

Silly Me

Grattis! Låter som ett kul jobb! :) Är blogg.se bra? Funderar också på att flytta dit.

Svar: Tack :D Ja ska bli mega kul :D Ja jag trivs mega bra på blogg.se :D Kom till oss :D
Jennifer Queen

Days by Johanna

Grattis till sommarjobbet, hoppas det leder till mer eftersommaren :)

Svar: Tack :D Ja det hoppas jag med :D
Jennifer Queen

Netti Starby

Men vad roligt och stort grattis! <3 Kramis

Svar: Tack och kram :D <3
Jennifer Queen

Maxarna

Stort grattis.. Så roligt. Lycka till på jobbet..

Svar: Tack :D
Jennifer Queen

Diana

Grattis fina du!!! 😃💕

Svar: Tack fina du <3
Jennifer Queen

ullie

ja men GRattis va glad för din skull. Bra att börja där det fick ja jobb på o där ännu =) bra o sei fall man trivs oxå
natti natti sov så gott kramar

Svar: Tack så mycket vännen :D
Jennifer Queen

Annelie

Nämen, ser man på... lyckan blåser vinden i rätt riktning.
STORT Grattis tjejen till ditt nya jobb, även om det "bara" är sommarjobb,,, men har du sedan fått in foten så,, kanske chansen är stor du får hoppa in rätt som det är. Ska i alla fall hålla tummen för det.

Än en gång GRATTIS, jag är riktigt Glad för din skull.

Ha en jättefin torsdag i vårsolen.. // Stor Kram påré

Svar: Tack vännen :D Jag är med överlycklig :D
Jennifer Queen

Emma

Jag började också med sommarjobb förra året och nu har jag jobbat 1 år hos bemanningen så du kommer säkert få fortsätta som timvikarie efter sommaren 😉

Svar: Åh vad kul :D Är det med bemanningsenheten? :)
Jennifer Queen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress