Jennifer Queen

Late, i know!

Godkväll du fina!

Jag har inte uppdaterat så mycket idag då jag inte riktigt har kännt suget. Men sådana dagar hör till och jag lovade att det är slut med alla måste-inlägg!
 
Jag och Marcus for till stan i förmiddags. Gick upp till Danne, hämtade paket och tog en lunch på stan.
När vi väl kom hem så pillade vi med våra nya telefoner samt fick sjuk skrattnoja haha. Vad jag älskar min familj! ♡
 
Ikväll var jag iväg med Dawid. Vi tog en lång promenad i Jordbodalen och sen stod vi utanför mig och pratade ett bra tag. Marcus joinade oss lite sådär spontant i slutet.
 
Nu är jag nyduschad och ska alldeles strax krypa ner i soffan. Blir en ny skräckfilm ikväll med brossan. 
 
Vi hörs imorgon, sov gott och dröm sött!
 
Tryck på hjärtat nedan om du gillar denna typen av inlägg!
Följ mig gärna på Blogkeen och Instagram!
Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Kul med skräckfilm :)

Svar: Ja mega kul :D
Jennifer Queen

Anna

Låter som en härlig dag!

Svar: Det var de :D
Jennifer Queen

ullie

Blir glad när DU låter glad = Härligt<3
natti gumman hörs i morg

Svar: Jag mår hur bra som helst :D Hoppas din dag är bra :D kram
Jennifer Queen

Tessochlex

Så skönt med fint väder. Ja måsteinlägg har jag försökt sluta med också, blur så krystat.

Svar: Ja jag gillar inte alls måsteinläggen.
Jennifer Queen

Linda

Lät mysigt :-)

Svar: Det var de :D
Jennifer Queen

Mirre - Sweetwords

Ohh mysigt att ha brorsan hos dig förstår du mår extra bra då, så fin han är =D

Svar: Åh ja det är helt fantastiskt :D Önskar jag kunde ha han hos mig varje dag :D Tack :D
Jennifer Queen

Sofie

Mysigt, gud vad charmig din bror är 😊 Hur gammal?😜 hahha skoja 😊 nej men ni ser ut att ha haft jätte trevligt.

Svar: Haha ja visst är han :D Han är född 1994 :D Haha ja vi har alltid så kul tillsammans :D
Jennifer Queen

Josefine

Låter ju som en rätt bra dag!:)

Svar: Det ar de verkligen :D
Jennifer Queen

Alice Lindström

Låter mysigt!

Svar: Det var de :D
Jennifer Queen

Anita

Mysigt :D

Svar: Jaa :D
Jennifer Queen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress