Jennifer Queen

Mål för Maj månad!
Mina mål för denna månaden är:
 
* Jag ska försöka vända varje negativ tanke jag får till en positiv tanke.
* Jag ska njuta av livet!
* Jag ska endast umgås och prata med folk som får mig att må bra.
 
Jag hittade denna idèen hos Matilda.
 
Tryck på hjärtat nedan om du gillar denna typen av inlägg!
Följ mig gärna på Blogkeen och Instagram!
Anna

Bra mål!

Svar: Tack!
Jennifer Queen

Jossan

You go girl!! 👊

Svar: I will snäckan :D
Jennifer Queen

Alice

Låter som jättebra mål! ^^

Svar: Tack :)
Jennifer Queen

Kattis

Låter som riktigt härliga mål för denna månad!😀

Svar: Ja jag tycker det med, tack :)
Jennifer Queen

Nemo

Veckans blogg tävling är nu avslutad, in och kika ^^

Svar: Ska kolla :)
Jennifer Queen

Johanna Utterberg

Låter som superbra mål för månaden, kör hårt! :D

Svar: I will, tack :D
Jennifer Queen

Josse

Kör hårt! :)

Svar: I will :D
Jennifer Queen

Natalia

Underbara mål!

Svar: Tack!
Jennifer Queen

Natalia

Underbara mål!

Svar: Tack!
Jennifer Queen

Cassandra

Men så bra! Alla borde ha mål egentligen! :)

Svar: Ja det tycker jag med :D
Jennifer Queen

Christer

Det låter bra tycker jag det du skriver
Svar: Jag och A håller på att kolla på hus, det är därför jag vill se hur lägenheten ligger på marknaden

Svar: Ja jag tycker det med, tack :) Ah då förstår jag, spännande ju :D
Jennifer Queen

Christer

Det låter bra tycker jag det du skriver
Svar: Jag och A håller på att kolla på hus, det är därför jag vill se hur lägenheten ligger på marknaden

Julia Svensson

Åh så bra mål!

Svar: Tack :D
Jennifer Queen

Carro

Härliga mål! :)

Svar: Tack :D
Jennifer Queen

Diana

Bra mål!
Vill du berätta om vad du har för mål med din blogg? Har du delmål och någon plan för hur du ska nå dit? 💗

Svar: Tack så mycket :) Ett av mina mål är att bli en toppbloggare :)
Just nu är mitt delmål att få samma antal unika besökare som jag hade på Nouw per vecka samt att hålla mig till min röda tråd :D
Jag har ingen direkt plan just nu faktiskt, utan tar en dag i taget :D
Vad har du för mål med din blogg? <3
Jennifer Queen

Maxarna

Kloka mål tycker jag..

Svar: Tyvärr kan man inte flytta med trafiken som går via ett inlägg. Jättetrist vilket hindrar mig från att byta portal tyvärr..

Svar: Tack så mycket :) Aha okej, det där förstår jag mig inte riktigt på haha
Jennifer Queen

Ida Norèn

Herlige mål:)

Svar: Tack :)
Jennifer Queen

Mirre - Sweetwords

Låter som bra mål

Svar: Tack, de känns bra :D
Jennifer Queen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress