Jennifer Queen

Överlevnadskit för en barnledig helg!
 
Well hello my friend!
Hur har vädret varit hos dig idag? Här i Helsingborg är det mulet och reng, deprimerande! Hoppas dock på bättre väder imorgon, det är lite av ett måste för planerna haha!
 
Jag solade och powerwalkade i förmiddags. På solariumet sprang jag på Zezze, snackade lite snabbt sen gick jag till Willys och handlade - ett överlevnadskit för en barnledig helg ser du ovan haha, det behövs inte mycket för denna lilla magen. När jag kom hem så åt jag en bulle med mamma och efter det powernapade jag i två timmar haha, skönt!
 
Snart ska jag stoppa in kyckligen i ugnen och sen hoppa in i duschen. Ska bege mig iväg vid sju tiden är tanken. Blir vin hos en vän för min del ikväll.
Vad ska du göra ikväll?
 
Tryck på hjärtat nedan om du gillar denna typen av inlägg!
Följ mig gärna på Blogkeen och Instagram!
Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Härligt med pw :)

Svar: Riktigt härligt :D
Jennifer Queen

JENNA RASK

Sv: Jag har piercing i: Näsan, tungan, båda brösten och naveln :D
Ja men bling bling är alltid snyggt! :) Det tycker jag verkligen att du ska köra på. :)

Svar: Ah niiiice :D Så snyggt!Japps har spanat in några riktigt snygga som jag ska beställa vid löning :D
Jennifer Queen

Gabriella

Åh så synd med trist väder, här i Halmstad har det varit strålande sol!!

Svar: Idag har vi mega fint väder :D
Jennifer Queen

Josse

Ska bara ta det lugnt i soffan ikväll :)

Svar: Skönt :D
Jennifer Queen

Johanna Utterberg

Låter som om du får en härlig kväll! :) sv: Åh vad kul :) Nej det tyckte jag inte, jag tog dessutom hålet helt själv med en nål :P

Svar: Det var en riktigt trevlig kväll :D Men oj haha du är galen :P
Jennifer Queen

Sofie

Låter som en bra kväll 😊❤

Svar: Det var de :D <3
Jennifer Queen

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Åh så trist med det vädret. Här har det varit jättefint :)

Svar: Idag har vi underbart väder :D
Jennifer Queen

Marie

Här i Norrland var det strålande sol! Min kväll igår blev lugn. Började jobba i tisdags efter 1 års mammaledighet.

Svar: Idag har vi jätte fint väder :D Vad kul att ha börjat jobba igen, känns det bra? :)
Jennifer Queen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress