Jennifer Queen

Skönt att ha det gjort
Godkväll fina du!
Har din dag varit bra? Det har min varit!
 
Förmiddagen var lugn hemma med lite fix och pill här och där. Lite efter lunch begav jag mig till stan. Köpte hårfärg på OJ och sedan mötte jag upp Kikki på Knutpunkten så gick vi till Norra Hamnen och tog en fika ute i solen på Espresso House. Perfekt väder ute! 
Jag gick in till stan och gick hem. Så jag har fått en bra promenad idag, det gillas!
 
Nu ikväll så springer jag i tvättstugan, mindre kul men skönt att ha det gjort innan helgen drar igång! Ska snart färga håret. Rött hår är jobbigt att underhålla. Tror detta blir sista eller näst sista färgningen innan sommaren. Ska låta bli att färga det under sommaren och sen färga det till hösten igen. Lär blekas extremt av solen så lika bra att ta ett uppehåll då.
 
Casper ska till sin pappa denna helgen, mysigt för dem! Jag har hela helgen planerad. 
 
Slänger in en bild på dagens outfit!
 
Tryck på hjärtat nedan om du gillar denna typen av inlägg!
Följ mig gärna på Blogkeen och Instagram!
Mirre

Ohh gött det där såg ut. Samt ja röd färg är nog svårt att få att hålla på sommaren då det bleks nog ner mycket som du säger, får se hur min håller sig, jag är ju van att ha blondt, som inte är nån fara för snyggheten om det bleks, kvaliten blir så sämre, antar att min färg också bleks ner =D

Svar: Riktigt gott var det :D Cheesecake med choklad :D Ja röd färg är jätte svårt att underhålla :( Men tänk så rött jag kan få det till hösten när det har blekts under sommaren, wooop :D
Ja den lär nog också blekas, lite iallafall :P
Jennifer Queen

Henrik Olsson

Det är ju ljuvligt väder att promenera i :)

Svar: Ja riktigt härligt var det :D
Jennifer Queen

Gabriella

Mysigt och gott med fika!!

Svar: Åh ja det är de bästa :D
Jennifer Queen

Linda

Underbart väder, livet blir så mycket lättare då!
Svar: Ja det var ju så himla gott verkligen!! Åh härligt att du släppt & gått vidare nu för det behöver du!

Svar: Åh ja vädret blir sååå mycket lättare när vädret är på topp haha :D
Jennifer Queen

Natalia

Åh så fin du är :D

Natalia

Åh så fin du är :D

Svar: Tack :D
Jennifer Queen

NICOLE

Förstår att det är jobbigt att underhålla den röda färgen :( Pigmenten försvinner ju så fort :( Kör du med hårbomber/masker med?

Svar: Ja det försvinner så snabbt :O Ja jag använder hårbomb också :D
Jennifer Queen

Sara Ekman

gott med kladdkaka :)

Svar: Det var cheesecake med choklad och den var sååå god :D
Jennifer Queen

Sofie

Därför jag gav upp med röd färg, det slet som bara den och tvättades ut ganska fort. Fick hålla på med färgbomber varje gång jag duscha för att hålla ordning på det. Så tråkigt, håller mig till svart nu😜😘

Svar: Jag älskar den röda färgen så kommer inte ge upp den så lätt hehe men kommer pausa med färgandet under sommaren :) Haha svart hade jag förr..
Jennifer Queen

Netti Starby

Vad kul att du ska färga håret och ha en fortsatt mysig kväll! <3 Kramis

Svar: Tack detsamma kram <3
Jennifer Queen

Heléna

Härligt med en effektiv dag :D Vi har också haft riktigt fint väder med strålande solsken :D Helt perfekt att promenera i :D Hoppas det blir bra med färgningen :D Kramar fina vännen <3

Svar: Ja verkligen :D Så skönt :D Färgningen blev mega bra :D Kram fina du <3
Jennifer Queen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress