Jennifer Queen

A warrior, a champion, a fighter, a queen!
Godmorgon!
Har du sovit gott inatt? Jag sov lite sådär halvt om halvt. Somnade sent, vaknade kallsvettig när klockan ringde. Känns lite i kroppen som om jag börjar bli sjuk, det börjar alltid sticka lite i min läppar när jag är påväg att åka på något. 
 
Dagen idag blir lugn. Väldigt lugn. Jag ska inte göra många vettiga saker. 
Vad ska du göra idag?
 
Imorgon ska jag få träffa världens finaste Johanna
 
Jag bytade telefonnummer igår. Känner du med dig att vi brukar ha kontakt så skicka ditt nummer i ett pm på Facebook så skickar jag ett sms till dig så du får det nya numret!
 
Det känns lite galet hur glad jag är nu för tiden. Det skrämmer mig lite om jag ska vara ärlig. Det känns lite för bra för att vara sant. Men samtidigt försöker jag ta en dag i taget! Jag har tagit mig långt, men samtidigt vet jag hur snabbt jag kan falla tillbaka. Hur snabbt ångesten kan komma tillbaka.
 
Tryck på hjärtat nedan om du gillar denna typen av inlägg!
Följ mig gärna på Blogkeen och Instagram!
Chriter Holm

Njut av det, det är väl härligt att må bra :)

Svar: Ja det känns helt fantastiskt och lite för bra för att vara sant :P
Jennifer Queen

Mirre - Sweetwords

Hoppas inte du ska bli sjuk och härligt att det känns bra, njut av det =D

Svar: Jag lovar att jag njuter :D
Jennifer Queen

Mikaela

Åh så kul att du är glad 😃& hoppas inte du blir sjuk ❤️

Mikaela

Åh så kul att du är glad 😃& hoppas inte du blir sjuk ❤️

Mikaela

Åh så kul att du är glad 😃& hoppas inte du blir sjuk ❤️

Mikaela

Åh så kul att du är glad 😃& hoppas inte du blir sjuk ❤️

Svar: Ja det känns helt fantastiskt :D Tack snäckan <3
Jennifer Queen

Sara

God morgon . Tänkte bara tipsa om min sida som jag skapade igår på Facebook alla är välkomna .
https://www.facebook.com/groups/779610938861572/

Svar: Hej och tack för tipset :)
Jennifer Queen

elin

Åh nej hoppas du håller dig frisk!<3

Svar: Det hoppas jag med, tack <3
Jennifer Queen

Norahsmamma

Hoppas att du inte blir dålig. Kram

Svar: Tack, kram!
Jennifer Queen

Liv Ringström

Skönt att det känns bra, ha en fin dag!

Svar: Ja riktigt skönt, tack detsamma :)
Jennifer Queen

Netti Starby

Vad skönt med en lugn dag och du får ta hand om dig! <3 Kramis

Svar: Ja mega skönt har det varit :D Det lovar jag, detsamma till dig. kram <3
Jennifer Queen

Sofie

😘❤

Svar: :D <3
Jennifer Queen

LIL BABUSTYLE - Vem sa att man inte kan läsa tankar?

Jag ska göra massa tråkiga grejer, så som att städa och plocka.

Svar: Uuuhhh.. Hoppas du får en roligare dag imorgon :D
Jennifer Queen

Jasmine

Hoppas du klarar dig ifrån sjukdomar. Njut av var dag du mår bra snäckan, sen att alla dagar inte är på topp är okej. Dessutom måste man få ha dem dåliga för att uppskatta dem bra som mest. Du är så stark, starkare än vad du någonsin kommer förstå! Btw, Melvin berättade att C hade kommit och "skrämt" honom sist han hälsade på och M var helt lycklig, är så glad att dem kan vara vänner även om M retar gallfeber på C ibland ;p

Svar: Tack gumman! Jag njuter, jag lovar! Allt känns så bra just nu :D Ja Casper sa att han hade träffat honom haha dessa gangstrar haha. Ja det är så kul att de kan vara vänner :D Vi alla måste träffas snart :D <3
Jennifer Queen

Johanna Utterberg

Hoppas du slipper bli sjuk. Njut av en lugn och skön dag! :)

Svar: Tack, jag har njutit för fullt :D
Jennifer Queen

Natalia

Roligt :D

Svar: Ja :D
Jennifer Queen

Pärla

Hoppas du får en bra dag <3

Svar: Tack, hoppas din dag har varit bra <3
Jennifer Queen

josefine

Tack gumman! Detsamma till dig! 😄

Svar: :D <3
Jennifer Queen

Anita

Hoppas du slipper bli sjuk.. :(

Svar: Tack!
Jennifer Queen

Alice

Vilket starkt citat, och hoppas du slipper att bli sjuk! Skönt att du är så glad! ^^

Svar: Tack! Ja det känns helt fantastiskt :D
Jennifer Queen

Erika

Jobbigt när man sover sådär :/

Svar: Åh ja verkligen :(
Jennifer Queen

carolines

Härligt att du är så glad! :)

Svar: Ja det känns helt fantastiskt :D
Jennifer Queen

Lillgarden

Hoppas du slipper bli sjuk!!

Svar: Tack!
Jennifer Queen

Henrik Olsson

Jag har sovit förvånansvärt gott i natt, men det hör till ovanligheterna :P

Svar: Ojdå, men vad skönt då ju :D
Jennifer Queen

jessy

Det har du rätt i, bara att ta en tag i taget det är det bästa man kan göra och vad ska man annars göra liksom. :) Du är stark! Kram

Svar: Ja men precis :D En dag i taget och djupa andetag :D Jag försöker iaf!! kram
Jennifer Queen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress