Jennifer Queen

Bloggträff 2017 i Helsingborg

Igår vid halv 5 så kom Johanna hem till mig för att hjälpa mig med en massa goodiebags och vinster

till Clarion Grand Hotel där min och Emma-Matilda bloggmiddag skulle äga rum under kvällens gång 

När vi kom fram så kom Emma-Matilda ut och hjälpte oss in med alla sakerna som vi placerade i lokalen Bakfickan  För att fördriva tiden lite så blev det hotellrums häng med Olivia, Sofie, Marica, och Madeleinè

När klockan närmade sig 18 så blev det samling i lokalen Bakfickan där fantastiska Linda från LMEvent föreläste om sociala medier samt Tillsammans är vi bloggare starka  Mer om förläsningen i ett senare inlägg!

Vid 19 tiden gick vi ner i restaurangen där det var dax att äta och beställa in goedricka. Jag beställde flankstek som var så fruktansvärt god! 

Vi var ett helt fantastiskt gäng med alla möjliga personligheter men alla spred lika mycket glädje och energi! 

Johanna, Jasmine, Marie, Marica, Sofie, Manella, Madeleinè, Lizette, RebeccaAngelicaLinda och vår fotograf Olivia.

Den "obligatoriska!" toaselfien är ett måste! 

Vi hade en fantastisk utsikt utanför hotellet! 

Jag vill säga stort tack till min fina bloggkollega Emma-Matilda som planerade denna kvällen tillsammans med mig och gjorde att den blev så fantastisk. Även fast vi inte var mega taggade pågrund av privata skäl så lyckades vi bra tycker jag! 

Rebecca, jag och Jasmine var trion som sprang ut lite då och då för att ta "frisk luft" 

Kvällen bar på mycket prat och skratt! Både om bloggarna, alltmänt om bloggande samt våra liv.

Under kvällen hade jag och Emma-Matilda ordnat med tävlingar och du får läsa mer om de i ett senare inlägg!

Det var en helt fantastisk kväll helt i min smak! 

 

Tryck på hjärtat nedan om du gillar denna typen av inlägg!
Följ mig gärna på Blogkeen och Instagram!
Mirre - Sweetwords

Verkar varit en toppenkväll =D

Svar: Det är bara förnamnet :D
Jennifer Queen

Alice

Vad trevligt ju! ^^

Svar: Det var de :D
Jennifer Queen

Annie

Åh vad kul! Jättefina bilder :)

Hoppas din kväll är bra ;)

Svar: Tack :D Min kväll var bra :) Hoppas din också var det :)
Jennifer Queen

Anonym

Var otroligt trevligt att träffa er ❤

Svar: Detsamma <3
Jennifer Queen

Olivia Hägerklint

det var roligt att träffa er❤

Svar: Det var roligt att träffa dig med <3
Jennifer Queen

Linda

Fina, fina du! Ni gjorde eventet galant såklart!
Svar: Ah men vad bra! Oh jodå, du har väl sett de olika färdiga teman som finns va?
Absolut det tycker jag verkligen vi får göra! Hoppas du kommer uppåt våra trakter snart med! Något planerat?

Svar: Du är fin! Tack så mycket :DJa det har jag, men har en tjej som hjälper mig :D
Inget planerat som det ser ut nu. Har ingen kontakt med den personen jag känner som bor i Gbg, men kommer uppåt ändå någon gång :D
Jennifer Queen

moa

åh ni verkar ha haft en super givande och trevlig bloggträff :D <3

Svar: Det hade vi verkligen :D <3
Jennifer Queen

Amanda Forsman

Så fina bilder :)

Svar: Tack så mycket :D
Jennifer Queen

Maxarna

Åå vilken kväll ni haft.. Bra jobbat som fixat allt!!

Svar: Tack så mycket :D
Jennifer Queen

MALIN

Det låter ju hur kul som helst! Kram

Svar: Det var det med :D kram
Jennifer Queen

Natalia

Men så roligt! :D Vilket underbart gäng!

Svar: Ja vi var ett så härligt gäng och hade så kul :D
Jennifer Queen

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Åh så roligt :)

Svar: Ja riktigt roligt hade vi :D
Jennifer Queen

Johanna Utterberg

Verkar som om ni fick en riktigt härlig och lyckad kväll! :D

Svar: Det hade vi verkligen :D
Jennifer Queen

julia Svensson

Åh vad kul!!

Svar: Ja :D
Jennifer Queen

Heléna

Härligt att det blev så lyckat vännen :D Kramar <3

Svar: Ja riktigt härligt :D kram <3
Jennifer Queen

Matilda

Gud vad roligt med bloggträff! Ser ut och låter som en lyckad kväll!

Svar: Den blev verkligen lyckad och vi hade så kul :D
Jennifer Queen

hellstromellinor.blogg.se

Gud vad roligt med en bloggträff!

Svar: Ja det var riktigt roligt :D
Jennifer Queen

Amanda

Åh vad roligt ni verkar ha haft!! :D

Svar: Vi hade riktigt kul :D
Jennifer Queen

Sara Ekman

Kul :D

Svar: Ja det var de :D
Jennifer Queen

Annelie

Skoj med en så lyckad bloggmiddag,, speciellt för er två som höll i den, för det är ju en massa planeringar, jagade på sponsorer osv som ska göras.
Jag tycker det är en eloge till er som gör detta möjligt.

Ha nu en jättefin torsdag i vårsolen.. // Kramar Annelie

Svar: Ja det var riktigt kul och den blev så lyckad :D Tack så mycket :D Detsamma till dig :D Kram
Jennifer Queen

Carro

Men så roligt! :)

Svar: Riktigt kul :D
Jennifer Queen

Matilda Berlin

Men åhh vad härligt ni verkar ha haft det!! =) Kram

Svar: Det var sååå kul :D kram
Jennifer Queen

madabouttea.se

Åhh så roligt!

Svar: Ja riktigt kul var det :D
Jennifer Queen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress