Jennifer Queen

Bröllopsdekorationer!
// Inlägget är i samarbete med Bröllopsdekorationer.se //
 
 
Går du i giftasplaner? Känner du någon som ska gifta sig? 
Då tycker jag att du ska kolla in Bröllopsdekorationer.se!
 
De har presenter till bröllopsparet och de har dekorationer till lokalen och kyrkan/ceremoniplatsen!
Du kommer inte bli besviken!
 
Jag längtar tills det är min tur att få säga ja till min dröm-man! Vilken dröm! 

"Vi älskar vackra bröllop

Ditt bröllop består av många ögonblick. Hos oss på bröllopsdekorationer kan vi hjälpa dig med dem alla, från första inbjudan till sista dansen. Letar du efter bröllopsinspiration, dekorationer eller tips kan du hitta det hos oss.
Bläddra genom vårt handplockade utbud av dekorationer och hitta det som passar din dag.

Skapa lätt en vacker bordsdukning

Vill du skapa en vacker bordsplacering? Ta hjälp av våra vackra löpare, vita kvalitetsdukar, stolsöverdrag och stolsrosetter. Pynta sedan vidare med våra färgglada ballonger, vimplar, dekorationstyger och blomdekorationer. Skapa en glad stämning i festlokalen.
För enkelhetens skull hyr vi även ut våra större bröllopsartiklar som bordspaneler, draperier och ovan nämnda dekorationer.

Personliga dekorationer till bröllopstårtan, cupcakes och karameller

Hos oss kan du även hitta personliga brudpar till din bröllopstårta, cupcakesformar och favorboxar fyllda med godis till gästerna.Välj även mellan olika karamellburkar, godispåsar, tårtfat och knivset till bröllopstårtan.Glöm inte heller att pynta bröllopsbilen med konstblommor, girlanger eller roliga bröllopsburkar!

Vi tycker själva att de små detaljerna är de roligaste. Tveka inte att höra av dig om det är något du saknar eller har några frågor."

 
De säljer även kalasdekorationer och Casper fick hem lite från deras sortiment till sitt 11 års kalas för några veckor sedan, det kan du kolla HÄR!!
 
Tryck på hjärtat nedan om du gillar denna typen av inlägg!
Följ mig gärna på Blogkeen och Instagram!
Kattis

De verkar ha fina grejer, kalasdekorationer kanske kan bli aktuellt framöver!☺

Svar: Ja ha de i åtanke :D
Jennifer Queen

Maxarna

Åå bröllop. Minns min dag som igår.. 💗

Svar: Åhhhhh mys <3
Jennifer Queen

Carro

Härligt tips, jag längtar också efter att gifta mig :)

Svar: Ja så mysigt :D
Jennifer Queen

Days by Johanna

De har så fina saker :) Längtar tills vi skall gifta oss :)

Svar: Ja massor av fint :D Mysigt!!
Jennifer Queen

Linda

Jag är nog den enda som inte vill ha klassiskt bröllop utav vill gifta mig på ett kryssningsfartyg eller utomlands, typ Karibien! Så kommer det att bli ;)
Svar: Naw tack snälla rara du! Men det stämmer ju ;) AH förstår det och jag tror jag vet vem du menar också. MEN du är så välkommen hem till oss fina du!

Svar: Åh så mysigt :D Jag vill gifta mig på en strand :DJa det tror jag med att du vet vem jag menar. Jag besöker gärna er någon någon, hade varit super kul och mysigt :D
Jennifer Queen

Matilda Berlin

Men åhh så fint! Längtar så efter den dagen det är ens egna tur =) Kram

Svar: Ja det gör jag med ;D kram
Jennifer Queen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress