Jennifer Queen

Den lever!
Godmorgon fina du!
Igår kväll somnade jag redan vid 10 tiden, snacka om att jag var trött. Jag hade kunnat sova till klockan 10 ikväll haha.
 
Nu är grabben iväg skickad med skoltaxin. För en gångs skull så fick jag ta kort på honom och använda mig av på mina sociala medier haha. Jag frågar honom alltid först då jag tycker han är tillräckligt gammal för att bestämma själv om han vill vara med eller inte.
 
Jag inväntar Johanna och lilla Ella för lite frukostmys. Blir en runda till Väla och en promenad i skogen med, hade vi tänkt! Vi får passa på när vädret tillåter för man vet aldrig när regnet kommer igen..
Jag städade aldrig igår så måste ta tag i det idag, så jag slipper stå med det ihelgen.
Vad ska du göra idag? 
 
Här kommer mitt bidrag för dag 3 i Maxarnas fotoutmaning: Blomma - Orkidèen jag fick med mig hem från farmors begravning för snart ett år sedan lever än!
 
Tryck på hjärtat nedan om du gillar denna typen av inlägg!
Följ mig gärna på Blogkeen och Instagram!
Netti Starby

Vad kul att han ville ställa upp på att bli fotad idag och så fin han är! <3 Kramis

Svar: Ja det är kul när det väl händer haha :D Tack så mycket :) <3 kram
Jennifer Queen

MartinaOlsson

sv; tack! :)

Svar: :)
Jennifer Queen

Annie

Tycker det är jättebra att du frågar din son om det :)

Vacker orkidee ;)

Svar: Ja det är viktigt tycker jag när barnen är tillräckligt gamla :)Tack :D
Jennifer Queen

Mirre - Sweetwords

ja bra att fråga honom nu när han är så stor då får de bestämma själva tycker jag med. Samt ha en bra dag, kramar

Svar: Ja det är bra :D Tack detsamma kram
Jennifer Queen

Dixi Wonderland

Jag ska jobba :)

Svar: Härligt :D
Jennifer Queen

elin

Så kul att ha ville bli fotad i dag<3

Svar: Ja det är roligt när det väl händer :D <3
Jennifer Queen

Josse

Åh vad skönt att sova så länge! :)

Svar: Ja ibland så :D
Jennifer Queen

Annelie

Din son är så fin och snyggt klädd.
Vilken mysig dag du ska ha idag,,, både med kompisar på frukostmys och sedan åka till Väla,, jag älskar Väla,, det händer lite då och då att vi åker dit.
Å sen skogspromenaden.. *love*

Ha en jätte, jättefin dag vännen och sköt om dig.. // Kramen Annelie

Svar: Tack så mycket :D Ja den är mega mysig :D Jag älskar med väla haha :P Tack detsamma :D kram
Jennifer Queen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress