Jennifer Queen

Det har hänt av en anledning
Godmorgon fina du!
Hur är vädret hos dig? Här i Helsingborg har vi haft sol och varma vindar de senaste dagarna och det är så underbart! Varför kan vi inte ha det så året om!?!
 
Casper är iväg skickad med skoltaxin och jag försöker få i mig morgonkaffet!
 
Iförrgår pratade jag med min lillebror Marcus i telefonen. Deep talk. Vi kom fram till att vissa saker som har hänt är bra och det har hänt av en anledning. Kommer bli lite förändring för mig efter nästa vecka, ska bli skönt!
Marcus kommer hit nästa vecka och ska sova här några nätter då han är ledig från jobbet, behöver jag säga att jag längtar? Jag saknar min lillebror! 
 
Idag har jag inga planer alls förutom att jag ska tvätta ikväll. Kanske åker till stan och fikar.
Vad ska du göra idag?
 
Här kommer mitt bidrag för dag 4 i Maxarnas fotoutmaning: Ben!
 
Tryck på hjärtat nedan om du gillar denna typen av inlägg!
Följ mig gärna på Blogkeen och Instagram!
Annie

Vad kul med besök av brorsan nästa vecka ;)

Hoppas Du får en riktigt bra dag<3

Svar: Ja det ska bli så mysigt och kul :D Tack detsamma :) <3
Jennifer Queen

elin

Härliga med ännu en solig dag<3

Svar: Åh ja, det gäller att passa på att njuta :D <3
Jennifer Queen

Dixi Wonderland

Vi har jätte fint väder så idag blir det att fika utomhus :D

Svar: Så härligt :D
Jennifer Queen

Alice

Så mysigt att din bror kommer på besök! ^^

Svar: Ja ska bli helt underbart :D
Jennifer Queen

Henrik Olsson

Ibland händer tråkiga saker, men man kan oftast vända det till något positivt :)

Svar: Ja och äntligen kan det :D
Jennifer Queen

Sandra

Här är det också strålande solsken haha, så härligt, håller med dig, det borde vara så året om! =)
Hoppas du får en fin dag gullis!

Svar: Tack detsamma fina du <3
Jennifer Queen

carolines

Skönt med lite deeptalk! <3

Svar: Det behövs ibland :) <3
Jennifer Queen

Viktoria

Är ledig så ska sola och ta en fika på stan har jag tänkt :)

Svar: Åh vad mysigt, njut :D
Jennifer Queen

Norahsmamma

Gott med sol och kaffe:)

Svar: Åh ja verkligen :D
Jennifer Queen

Carro

I Kungsbacka har vi lika underbart väder, skulle också vilja ha det såhär året om 💕

Svar: Ja jag med, älskar det :D <3
Jennifer Queen

Mirre - Sweetwords

Så mysigt att få hem brorsan på besök och ni får umgås några dagar

Svar: Ja ska bli så mysigt :D
Jennifer Queen

Erika

Ja vädret är så härligt :)

Svar: Ja helt fantastiskt :D
Jennifer Queen

Maxarna

Härligt att du har en nära relation med din bror. Det betyder mycket

Svar: Det betyder massor :D
Jennifer Queen

Sofie

Gud vad mysigt med lillebror på besök. I know the feeling. Min lillebror ligger mig jätte varmt om hjärtat. 😘

Svar: Ja ska bli riktigt mysigt :D Saknar honom massor sedan han flyttade från hbg :(
Jennifer Queen

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Åh så mysigt :)

Svar: Jätte mysigt :D
Jennifer Queen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress