Jennifer Queen

Födelsedagsfirande och självförvållat
Goddag fina du!
Är allt bra med dig idag?
Med mig är det bra, lite huvudvärk bara. Men det är självförvållat haha.
 
Igår kväll åkte jag hem till min gamla kollega V och drack lite öl och åt kex med ost med henne och en annan gammal kollega M. Det var jätte trevligt. Flera månader sedan vi träffades, får vi göra om snart!
Vid 11 tiden så kom Walicki och hans vänner och hämtade mig så åkte vi till en fest på Närlunda
Hela förmiddagen idag spenderades hos Walicki. Han var snäll och körde mig hem lite efter lunch. 
 
Just nu njuter jag av en kopp kaffe i solen, nyduschad och med en panodil i kroppen.
Jag ska börja fixa mig om en stund då det vankas firande av Walickis mamma ikväll med polsk mat och goedricka
Vad gör du idag?
 
Här nedan kommer mitt bidrag för dag 5 i Maxarnas fotoutmaning: Dryck - En bild från gårdagen där alkoholhaltiga drycker stod på kvällens schema.
 
 
Tryck på hjärtat nedan om du gillar denna typen av inlägg!
Följ mig gärna på Blogkeen och Instagram!
Natalia

Låter underbart :D

Svar: Jadå absolut :D
Jennifer Queen

Mirre - Sweetwords

Ha en fortsatt trevlig lördag och låter som din lördg var toppen

Svar: Hela helgen har varit toppen :D
Jennifer Queen

Jenny

Ha en toppen kväll 😘

Svar: Det hade jag, tack :)
Jennifer Queen

annelie

lät riktigt nice dag:D

Svar: Det var de :D
Jennifer Queen

Netti Starby

Vad mysigt ni har haft det! <3 Kramis

Svar: Ja jätte mysig helg har det varit :) kram <3
Jennifer Queen

Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Ha en fortsatt fin lördag :)

Svar: Hoppas du haft en fin helg :)
Jennifer Queen

Gabriella

Åh så mysigt, men hoppas att huvudvärken har gått över!!

Svar: Jadå den försvann rätt snabbt :)
Jennifer Queen

Sofie

Lät som en bra kväll. Svar: Oj vad trist med flytt för han eller kanske mer för dig. Vet hur man är när det är ens lillebror. 😘❤

Svar: Det var de :D Han trivs jätte bra där uppe så det är nog värre för mig haha överbeskyddande storasyster som man är haha. Ja lillebror är lillebror <3
Jennifer Queen

elin

Åh vilka härliga bilder , verkar som om du haft en riktigt bra dag!<3

Svar: Ja det hade jag verkligen :D
Jennifer Queen

Johanna Utterberg

Låter som om du får en härlig kväll även ikväll! :D

Svar: Jadå den var mega bra :D
Jennifer Queen

Louise

Va härligt :D

Svar: Ja :D
Jennifer Queen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress