Jennifer Queen

Heja oss!
 
Goddag fina du!
Hur har din förmiddag varit? Sovit gott inatt?
 
Just nu är jag och Cappe på väg in till stan. Vi ska köpa lite lördagsgodis samt gurka till ikväll. Självklart går vi och tar inte bussen, heja oss!
Dawid ska bjuda oss på middag och filmmys ikväll. Han kan tydligen laga mat säger han haha upp till bevis säger jag haha.
 
Vad ska du göra idag?
 
Tryck på hjärtat nedan om du gillar denna typen av inlägg!
Följ mig gärna på Blogkeen och Instagram!
annelie

ska bara ta de lugnt sola och rasta hunden kram

Svar: Skönt :D
Jennifer Queen

Christer Holm

Hoppas ni får en trevlig dag. Jag ska olja en altan. Sen blir det lite bloggwork. .

Svar: Tack :) Hoppas du med får det :)
Jennifer Queen

Moa

Hoppas ni får en mysig Lördag kväll hoppas maten blir god som han lagar 😍♥️

Svar: Tack så mycket :D Det hoppas jag med :) <3
Jennifer Queen

Carolina Thoor

Skönt att promenera, ibland behövs det. Känner att jag är sugen på att komma ut idag, men tyvärr är killen min inte ett dugg sugen på det. Blä, men förstår honom då han arbetar 6 dagar den här veckan och detta är hans enda lediga dag!

Sv; tackar. Ja, jag är också storm förtjust i drömfångare :D

Svar: Ja det behövs, både för kropp och själ :D Ah ja då kan jag förstå honom med :P
Jennifer Queen

Dixi Wonderland

Stod ute i regnet och tittade på hästhoppning. Senare ikväll blir det bowling och middag med vännerna :)

Svar: Oh det låter nice :D
Jennifer Queen

Sandra

Hejja er som promenar istället för bussen, är ju faktiskt mycket skönare & promenra än att ta bussen! <3
hoppas du får en underbar dag, och sååå kul att se din live förut du är sååå härlig <3

Svar: Ja faktiskt och vädret var perfekt :D <3 Tack detsamma snäckan :D Haha det var kul men ovanligt haha :P Det är du med :D <3
Jennifer Queen

elin

Åh så gott det ser ut med kaffe<3

Svar: Det var de med :D <3
Jennifer Queen

josefine

Tack gumman!!desamma 😄😄😄

Svar: :D <3
Jennifer Queen

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Låter som en bra dag :)

Svar: Det var de :D
Jennifer Queen

Mirre - Sweetwords

Skönt med promenad =D

Svar: Jätte skönt :D
Jennifer Queen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress