Jennifer Queen

Jag behöver den pushen!

Hej fina du!

Hur har din dag varit? Jag har haft en bra dag hittills så jag har njutit för fullt!

Zezze hörde av sig lite innan lunch och frågade om jag ville ta en fika i stan och självklart ville jag det. Det blev Mezo där vi intog uteserveringen i solen med vars en kaffe och paj. Mysigt och välbehövligt! Det är skönt när vännerna hör av sig spontant och vill träffas, jag behöver den pushen. Jag mår så pass dåligt just nu att jag inte tar något initiativ. Ha tålamod, jag kommer tillbaka! Ge mig tid bara.

Snart ska jag dra en runda med dammsugaren och plocka i ordning lite. Merän så blir det nog inte idag. Energin är som bortblåst efter trippen i stan. Vad har du gjort idag?

Jag måste ta lite bilder på goodiebagen och mina vinster från bloggmiddagen i lördags. Får se om jag gör det ikväll eller senare i veckan.

Jag har valt att inte importera/föra över inlägg från bloggen på Nouw så därav blir det att jag länkar till inläggen här och där!

Tryck på hjärtat nedan om du gillar denna typen av inlägg!
Följ mig gärna på Blogkeen och Instagram!
Sandra

Jag har jobbat vid 8 imorse och blev klar till 12.00 :) När jag kom hem så hade sambon förberett lunchen/middagen som vi åt senare. Solen skiner så funderar på en promenad men blev så trött så vet inte om jag orkar haha :)

Svar: Åh vad mysigt :D Riktigt härligt väder igår och jag hoppas det blir samma idag :D
Jennifer Queen

MartinaOlsson

sv; tack så mycket! :)

Svar: :D
Jennifer Queen

elin

Sv: Åh tack detsamma finis!

Svar: :D
Jennifer Queen

Gabriella

Åh så mysigt!!

Svar: Ja riktigt :D
Jennifer Queen

Netti Starby

Vad härligt att dina vänner får dig att komma ut och det är viktigt! <3 Kramis

Svar: Ja det är jätte viktigt och jag är så tacksam för att jag har de vännerna jag har <3 kram
Jennifer Queen

Amanda

Åh vad mysigt! :)

Svar: Ja :D
Jennifer Queen

Annie

Å så mysigt med fika! ;)
Har varit sånt underbart väder idag , gillar ;)

Svar: Ja jag älskar vädret vi hade igår och hoppas på samma idag :D
Jennifer Queen

NICOLE

Men å vad mysigt! :)

Svar: Jätte mysigt :D
Jennifer Queen

Moa

Vad skönt att känna att du fick den genom att träffa vänner :) Härligt i detta väder med!

Svar: Åh ja verkligen :D
Jennifer Queen

hellstromellinor.blogg.se

Vilken mysig dag!

Svar: Ja verkligen :D
Jennifer Queen

Days by Johanna

Låter som en härlig stund i solen :)

Kul du är med i utmaningen!

Svar: Det var de :D Ja det ka bli kul :D
Jennifer Queen

Cissi

Åh vad skönt med såna vänner, önskar jag hade såna 😔. Fika i solen låter underbart!

Svar: Helt fantastiska :D Vi kan ta en fika en dag om du vill :D
Jennifer Queen

Susanna

Så mysigt med fika ute i solen :)

Svar: Ja det var de verkligen :D
Jennifer Queen

Linda

Hihi härligt att du har blogg.se, grattis till ett bra val ;)
Svar: Åh tack igen rara du! Ja jag är så ledsen att jag inte hann prata mer med alla! Hade oxå gärna suttit bredvid dig såklart!

Svar: Tack fina du! Det känns bra :D Nu väntar jag bara på hjälp med designen då jag inte riktigt har tålamod till sånt :P Vi får prata mer nästa gång :D Svårt att hinna med alla i en sådan situation :P
Jennifer Queen

Mirre - Sweetwords

Så mysig med dejt med kompis

Svar: Ja det var så mysigt och välbevövligt :D
Jennifer Queen

carolines

Låter härligt! <3

Svar: Det var de :D <3
Jennifer Queen

Annelie

Jättemysigt när vännerna hör av sig så bara "så där",,, och igår var det ju en riktigt härlig dag när man satt i solen, även fast vindarna var riktigt hårda.

Vad jag gjorde igår, jag och maken var på stan på fm, sedan på em sov jag en stund. Är så förbaskat trött av en medicin jag äter... :o//

Ha en jättebra onsdag vännen.. // Kram Annelie

Svar: Ja riktigt mysigt :D Ja vädret var fantastiskt igår :D Tack detsamma vännen :D <3
Jennifer Queen

Matilda Berlin

Åh vad mysigt med fika! =)

Svar: Ja det var jätte mysigt :D
Jennifer Queen

Liv Ringström

Så härligt det ser ut!

Svar: Det var de :D
Jennifer Queen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress