Jennifer Queen

Jag njuter!
Godkväll!
Har du haft en bra dag? 
Min dag har varit bra!
Jag storstädade i förmiddags. Lite innan kl två kom Caspers pappa och hämtade oss så körde vi till Caspers skola för uppföljningssamtal angående studiebesöket idag på nya skolan. Allt hade gått jätte bra! Ett nytt studiebesök väntar på måndag.
När vi var klara där så körde vi till Biltema och åt korv sen blev det en runda till stan där vi höll J sällskap när han klippte sig. 
 
Till middag blev det korvgryta med sallad, mums!
 
Nu sitter jag med Marcus i telefonen och han är på väg hit! Snart ska jag duscha och sen blir det en promenad med Dawid. 
Såhär bra har jag inte mått på väldigt länge! 😍
Jag njuter av livet igen! 🌷❤️
 
Tryck på hjärtat nedan om du gillar denna typen av inlägg!
Följ mig gärna på Blogkeen och Instagram!
Louise

Härligt att du mår så bra! :D:D

Svar: Ja det känns helt fantastiskt :D
Jennifer Queen

Erika

Vad skönt att det gick så bra :)

Svar: Ja känns jätte bra :D
Jennifer Queen

Linda

Åh underbart, njuuuut av livet & vad det har att erbjuda, det är du värd efter allt!
Svar: Ja ha det, livet är så mycket mer än bloggen många gånger ;) Så lite så. Var min mening att upplysa & påminna lite då det är väldigt lätt att glömma bort!

Svar: I will, jag lovar :D Ja det är så lätt att glömma på vägen..
Jennifer Queen

Gabriella

Åh så skönt att allt har gått bra!!

Svar: Ja känns så bra :D
Jennifer Queen

Netti Starby

Vilken mysig dag! <3 Kramis

Svar: Ja verkligen, helt i min smak :) kram <3
Jennifer Queen

Tilda Barkselius

Härligt med ett till studiebesök :)

Svar: Ja det behövs i vissa situationer :)
Jennifer Queen

elin

Vilken mysig och fartfylld dag du har haft!<3

Svar: Ja absolut <3
Jennifer Queen

Sofie

Låter mysigt, hoppas du har en bra dag :Svar, jag vet men ibland blir det att man kämpar med att få in ett blogg inlägg ändå trots att man är slut haha😘❤

Svar: Min dag var bra, hoppas din med var det vännen <3
Jennifer Queen

Alice

Härligt att studiebesöket gick så bra! ^^ Underbart att du mår bra!

Svar: Ja det känns så skönt, nu kan man andas :D
Jennifer Queen

MartinaOlsson

sv; tusen tack! :)

Svar: :)
Jennifer Queen

Days by Johanna

Låter som en härlig dag!

Svar: Det var de :D
Jennifer Queen

Annah

Vad härligt att du mår så bra!! Kram <3

Svar: Ja det känns så bra :D kram <3
Jennifer Queen

hellstromellinor.blogg.se

Härligt! Här har det också varit en bra dag :-)

Svar: Vad skönt att höra :D
Jennifer Queen

Josefine

Åh vad jag e nyfiken på vem de e som får dej att må bra igen 😉 tack gumman ❤❤❤

Svar: Nu vet du ;) <3
Jennifer Queen

Mirre - Sweetwords

Snyggt det vart här inne och härligt att allt gåttt bra idag

Svar: Tack :D Ja riktigt härligt :D
Jennifer Queen

Mirre - Sweetwords

Puss till dig att jag är med bland dina länkar

Svar: Självklart vännen
Jennifer Queen

J

Så härligt när man verkligen njuter av livet!!

Svar: Åh ja verkligen :D
Jennifer Queen

Ulrika Webersköld

Trycker ofta på hjärtan =)
åh ja blir så glad för din skull som ja skrev innan. o så skönt du e piggare.
glad för din skull
va mysigt ni verkar ha haft o man blir så glad när det är bra med barnen
kram på dej fina

Svar: Woooop :D Ja det känns så underbart :D Kram fina du
Jennifer Queen

Emma

Startat veckan med att hylla en blogg har du en favorit bloggare du vill hylla så kika in! 😊 Ha de bra!

Svar: Ha det bra!
Jennifer Queen

Pauline Hurtig

vad härligt1

Svar: Ja :)
Jennifer Queen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress