Jennifer Queen

Kärleken gör dig blind och dum i huvudet!
 
Jag vet inte riktigt varför och jag kommer nog aldrig riktigt få veta varför; men av någon anledning så har jag haft jätte svårt för att släppa taget! Riktigt svårt för att vara helt ärlig. Svårt för att släppa taget om någon som har betytt så fruktansvärt mycket för mig de senaste åren av mitt liv.
 
Är man kär, förälskad och när man älskar någon så blir det lätt att man inte ser utanför sina egna ramar - kärleken gör dig blind och dum i huvudet!
 
Jag vet att jag borde ha släppt taget för väldigt länge sedan. För prio ett kommer jag aldrig att bli.
Mitt behov är att vara min kärleks prio ett (i rimlig utsträckning självklart) precis som att min kärlek kommer att vara min prio ett (Två - för Casper kommer självklart alltid vara nummer ett i mitt liv). 
 
Nu har jag verkligen, en gång för alla, fått bevisat att jag måste gå vidare
Jag mår illa av bara tanken, men samtidigt så måste jag verkligen börja tänka på mig själv och vad jag vill ha ut av mitt liv.
 
Mina två största drömmar är fortfarande att gifta mig och att bli flerbarns mamma. Och ska jag nå de drömmarnabehöver jag en människa i mitt liv med exakt samma drömmar och som inte försvinner från min sida så fort det blir tufft.
Jag behöver en människa i mitt liv som följer sitt hjärta och inte vad andra säger. Jag behöver en människa i mitt liv som älskar mig lika mycket som jag älskar honom. Jag behöver en människa i mitt liv som står för vad han säger. Jag behöver en människa i mitt liv som ger mig trygghet, omtanke och respekt. Jag behöver en människa i mitt liv som jag kan lita på, i vått och torrt till 110%. Jag behöver en människa i mitt liv som har båda fötterna på jorden. Jag behöver en människa i mitt liv som stöttar och pushar mig. Jag behöver en människa i mitt liv som vet vad han vill och inte är rädd för att visa och stå upp för det.
 
Jag har bestämt mig för att börja dejta! Jag mår illa av bara tanken.. För jag vill innerst inne inte dela mitt liv med någon annan än honom.
Men sakta men säkert ska jag ge mig ut på "marknaden" igen. Jag tror att jag behöver ta detta steget för att komma vidare
 
 
Tryck på hjärtat nedan om du gillar denna typen av inlägg!
Följ mig gärna på Blogkeen och Instagram!
Olivia Hägerklint

Du kommer hitta den rätta, även om det tar tid / är svårt!
Men du är värd en kille som behandlar dig bäst! <3

Svar: Tack fina du <3
Jennifer Queen

Anna

Det är om inte annat roligt att träffa nya människor om det blir kärlek är det ett stort härligt plus ❤️❤️❤️

Svar: Jaaaaa verkligen :D <3
Jennifer Queen

Annie

Riktigt bra skrivet! och så sant :)

Det ska ju vara lika mycket åt båda hållen liksom .. :)

Du är värd nån som behandlar dig som Nr 1<3

Svar: Tack vännen :D <3
Jennifer Queen

Veronica Möller

Som jag alltid brukar säga. Där finns alltid en för alla och vi alla förtjänar den kärleken vi vill ha. Och du kommer hitta den rätta när du är redo för den. :) Kram! ♡

Svar: Du har helt rätt, fantastiska ord :D kram <3
Jennifer Queen

Christer Holm

Det där är inte lätt det tog mig många år att hitta den "rätta", den rätta visade sig att vara närmare än jag hade räknat med. Jag är övertygad att du hitta den rätta med..

Svar: du har så rätt så...

Svar: Jag hoppas det :)
Jennifer Queen

Diana

Det där med kärlek är tufft alltså. Vet hur du känner. Du är klok som tänker gå vidare ❤️
Att börja dejta är en bra idé! Har själv dejtat lite den senaste tiden, riktigt kul faktiskt trots att jag inte hittat rätt ännu...

Tänkte på det här med mål med bloggen... Jag har samma mål som du, hade varit kul att se hur stor bloggen kan bli 😃 Vi får stötta varandra helt enkelt!

Svar: Ja jag måste gå vidare, orkar inte med en massa lekande längre <3
Ja det är ett bra mål :D Lägg gärna till mig på fb (jennifer fryksäter) så kan vi snacka där i chatten och pusha varandra om du vill :D
Jennifer Queen

Amanda Forsman

Åh all lycka till dig<3 Du kommer nog hitta den rätta, låt det ta den tid det tar :)

Svar: Tack fina du, det får ta den tid det tar :) <3
Jennifer Queen

MALIN

Usch ja..... det finns verkligen för- och nackdelar med kärleken. Kram

Svar: Åh ja verkligen.. kram
Jennifer Queen

Linda

Men JA släpp o gå vidare du är värd någon som uppskattar dig, börja dejta & gå vidare!
Svar: Åh såklart vi ses igen fina du på många sätt hoppas jag! Hihi flera timmar då hade jag nog tjatat hål i huvudet på er *S* Jag har fått en helt fantastiskt respons, som jag verkligen inte hade väntat mig så himla glad för detta!

Svar: Jag har släppt taget nu och är på väg i rätt riktning :D Haha det hade varit värt det hålet hehe :P Vad kul att du har fått det, så glad jag blir att höra det :D
Jennifer Queen

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Det är svårt med sånt där, just kärleken och det. Man kan ju inte bara stänga av sina känslor som en knapp även om man gärna velat.

Svar: Nej det kan man inte, men jag önskar att man hade en off knapp :P
Jennifer Queen

Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Kram fina du! <3
Kaffe en dag?

Svar: Kram du fina <3Ja gärna :D Hade varit jätte mysigt :D
Jennifer Queen

madabouttea.se

Jag brukar också har svårt för att släppa människor, även när de sårar mig massa.

Svar: Ja jag har riktigt svårt för det :(
Jennifer Queen

Johanna Utterberg

Den rätta kommer dyka upp när du minst anar det. <3

Svar: I hope so :) <3
Jennifer Queen

Snabela

Jag vet hur svårt det är att släppa någon, även om det är någon som ur sårat en flera gånger om. Har varit i den sitsen själv.

Svar: Ja det är riktigt svårt och jobbigt :(
Jennifer Queen

Mirre - Sweetwords

Kärleken är grym , svår och jobbig, men även härlig och underbar och han finns där för dig, han gömmer sig bara just nu

Svar: Tycker han kan komma fram NU ;) haha
Jennifer Queen

J

Det kan vara riktigt svårt att gå vidare men tiden brukar vara det enda som hjälper tyvärr... hoppas det går åt rätt håll iaf!

Svar: Ja så är det ju.. Tack :)
Jennifer Queen

Norahsmamma

<3 hjärtesorg är den värsta men dina drömma kommer bli sannna

Svar: Ja det är de :( Ja det kommer de, måste bara ge de tid :D
Jennifer Queen

ullie

Snart kommer han ridande på den vita hästen du ska se <3
ja du grymt kan det va väldigt jobbigt o ja hoppas du tar dej ut snart <3
ja men va bra då kanske det funkar sen i gen tänkte ja skulle säa =)

Svar: Åh i hope so :D I need some love haha :P
Jennifer Queen

Annelie

Jättebra skrivit, du vet ju vad du behöver och vad du egentligen VILL ha,, men det är ju även som du säger, att hjärta och hjärna säger ju inte alltid samma sak.
Sedan kan det vara svårt att komma över denna kille, om du träffar honom då och då, eller om ni hänger i samma kompisgäng.

Lycka till i ditt dejtande,,, han med stort H finns därute.

Ha det bäst gumman.. // Kram Annelie

Svar: Ja det vet jag! :D Som tur är så bor han inte i Helsingborg så risken är inte så stor att jag springer på honom som tur är :D
Jennifer Queen

Maxarna

Det är kärlek som gör det svårt att släppa.. Men din stora kärlek finns där ute du ska bara kyssa rätt groda..

Svar: Japps, blir nog många grodor att kyssa på vägen haha men det kan väl vara mysigt haha
Jennifer Queen

Carro

Jag känner igen den där känslan... jag trodde inte heller att jag kunde gå vidare en gång i livet men jag är glad att jag gjorde det för då hittade jag min nuvarande sambo som bara är rätt på alla sätt. Men jag vet hur jobbigt det är att släppa taget och gå vidare 💕

Svar: Åhhh så mysigt :D Ja det är ett stort och jobbigt steg att ta, men jag måste!! <3
Jennifer Queen

Natalia

Fina du <3

Så himla bra skrivet <3

Kram

Svar: Tack fina du <3
Jennifer Queen

Natalia

Fina du <3

Så himla bra skrivet <3

Kram

Henrik Olsson

Det kan ta tid att hitta den rätta, men det kommer :)

Svar: Ja jag behöver bara ge det tid :)
Jennifer Queen

sofie

Gud hjärtat vad detta låter jobbigt. Bamse kram till dig, det blir lättare med tiden även om man aldrig tror det själv. <3

Svar: Riktigt jobbigt :( Men jag vet att det kommer bli bättre med tiden :) Kram <3
Jennifer Queen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress