Jennifer Queen

Kläder efter väder!
Välkommen underbara fredag!
Vädret här i Helsingborg är soligt och underbart! I love it! 
Idag är det kläder efter väder som gäller.
 
Vaknade sent idag då mamma var snäll och tog Casper imorse. Skönt var det att få sova ut!
 
Nu har mamma åkt hem. Marcus åker hem i eftermiddag. Så tomt det kommer att bli. Åh vad jag älskar att ha min familj runt mig!
 
Hela helgen är fullbokad. Ikväll ska jag och Casper mysa ner oss i soffan med film och gotte. Vad som händer resten av helgen får du veta senare. 
Vad ska du göra ihelgen?
 
Tryck på hjärtat nedan om du gillar denna typen av inlägg!
Följ mig gärna på Blogkeen och Instagram!
Netti Starby

Vad härligt med en fullbokad helg och ha en mysig fredagkväll! <3 Kramis

Svar: Jaaaa :D Tack detsamma kram <3
Jennifer Queen

Fröken Rödlök

Låter spännande! Och mysigt med Cappe ;-) Själv har jag agendan helt tom så får se vad som händer! Kjell är allt som oftast i skogen på lördagarna så även imorgon så får spendera min dag ensam :)

Svar: Jaaaa :D Du hittar säkert på nått kul vännen :D
Jennifer Queen

Norahsmamma

Man vet ju aldrig vad man ska ha på sig nuförtiden...trevlig fredag:)

Svar: Haha nej kaos är det haha 10 olika årstider på en dag haha tack detsamma :)
Jennifer Queen

Linnéa

Åh låter som det väntar en trevlig helg nu då <3. Själv ska man vara hundvalpsvakt hela helgen :)

Svar: Jadå :D Men vad mysigt :D
Jennifer Queen

Lina

Åh sovmorgon! <3

Svar: Men eller hur <3
Jennifer Queen

Blondina

Snyggt :) gillar din tisha Hörru ;)

Svar: Tack :D
Jennifer Queen

Liv Ringström

Åh vad kul med underbart väder! Vi har haft lite halvkasst det sista men hoppas att det ska bli dom där 27graderna snart igen!

Svar: Ja så skönt är det :D Ja det hoppas jag med :D
Jennifer Queen

Anonym

Åh så härligt med sol och fint väder!<3

Svar: Ja verkligen :D <3
Jennifer Queen

Annie

Vad kul med en fullbokad helg :)
Min helg är också ganska full av saker ;) Ikväll blir det myskväll, med ett glas vin och konfirmation imorgon :) och fest :)

Hoppas Du får en mysig kväll<3

Svar: Ja känns bra och skönt :) Mysigt! Tack detsamma :)
Jennifer Queen

Annah

Skönt att få sova ut! Det ska jag passa på att göra imorgon när det äntligen är lördag igen. Hoppas du får en toppenhelg!

Svar: Åh ja det var guld värt :D Det gör du rätt i :) Tack detsamma!!
Jennifer Queen

Mikaela

Så himla skönt med bra väder nu 😍😍

Svar: Ja så underbart är det :D <3
Jennifer Queen

Blondina

Aldrig! Kommentera bloggar på nouw o inte få ett piss tillbaka från de som följt mig där - nej tack då hittar jag andra läsare och andra bloggare att följa :) 😘

Svar: Jag kommenterar och besöker de jag vet gör samma tillbaka :D
Jennifer Queen

Cecilia

Så härligt med finväder 😊 hoppas det blir det här med i helgen 😀 Behöver sooool! Spännande att höra vad dina planer för helgen är! Här vanka fix ute i trädgården och middag med en vän 😊 Lagom avancerat 😊

Svar: Ja så skönt att vädret äntligen börjar bli bra :D Trött på regn nu :P Mysigt det låter :D
Jennifer Queen

Mirre

Härligt med bra väder och så mysig kväll du och Casper har =D, fina du
kramar

Svar: Ja så skönt :D Ja vi hade det jätte mysigt :D DU är fin kram
Jennifer Queen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress