Jennifer Queen

Kul och mysigt!
Godkväll fina du!
 
Ikväll är det kaos hemma hos oss. Casper är så sjukt nervös inför studiebesöket på sin nya skola som han och hans mentor ska på imorgon och han vet inte hur han ska hantera detta så här skriks det, han tror han bestämmer när det gäller allt och han har en sjukt dålig attityd. KAOS!!!
 
Jag rymmer snart hem ifrån en stund så får min mamma ta över en stund! Det blir en promenad med Walicki.
Ska bli skönt att komma ut lite. Jag däckade i två timmar innan haha var inte riktigt meningen men jag är för gammal för att dricka två dagar i rad så min kropp pallar inte riktigt trycket. Men kul och mysigt har jag haft hela helgen! 
 
Imorgon är det möte på Caspers skola och efter det så blir det storstädning!
 
Lägg gärna till mig på snapchat: jenniferqueen85
 
Tryck på hjärtat nedan om du gillar denna typen av inlägg!
Följ mig gärna på Blogkeen och Instagram!
Anna

Känner igen det där... alltihop! 😂 Tur vi har föräldrar!!

Svar: Ja det är tur!! Vet inte vad jag skulle gjort utan min mamma. Att vara ensamstående är verkligen inte det lättaste..
Jennifer Queen

Mirre

Ohh förstår att det rör runt mycket i hans huvud nu då, samt att du får ta mycket för det, skönt att du kan gå ifrån en stund så mormor kan avlasta lite, hoppas att det ska gå bra imorrn

Svar: Oh ja det är mega mycket i hans huvud nu. Han fick panik igår kväll när jag kom hem och bröt ihop totalt :( Min fina grabb så ont det gör i mamma hjärtat <3
Jennifer Queen

Kamilla

Förstår att C är pirrig. Det kommer säkert gå bra när han väl kommer dit. Lycka till.

Sov gott.
/Kamilla

Svar: Jadå det kommer säkert gå jätte bra :)
Jennifer Queen

ullie

åhh lilla vännen mycket så klart hoppas det stillar sej o går bra i morg eller ja det gör det så klart.
va fin du va på kortet. fin måndag vännen o ja ditt helsingborg är ju galen i bryggan o gå där o bortåt så himla fint hela vägen där

Svar: Det kommer säkert gå jätte bra idag för honom :D Tack :D Detsamma till dig vännen!
Jennifer Queen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress