Jennifer Queen

Redo för födelsedagsfirande!

Tryck på hjärtat nedan om du gillar denna typen av inlägg!
Följ mig gärna på Blogkeen och Instagram!
anniepiie

Önskar dig en fantastisk kväll: :)

Svar: Tack den var bra, hoppas din med var bra :)
Jennifer Queen

Yohanna af Skovde

Grymt fin outfit! Ha så kul! :)

Svar: Tack så mycket :D
Jennifer Queen

Mirre

Finfint, ha nu en trevlig kväll, eller det har du ju nu =D

Svar: Tack! Haha ja jag hade jätte kul :D
Jennifer Queen

Sara Ekman

Snyggt :)

Svar: Tack :D
Jennifer Queen

ullie

så fin du är <3
ja undrade ju i fall du inte lagt märke till min header o kände igen dej ? älskar att gå där Hoppas kalaset va skoj kramiz

Svar: Tack vännen <3 Neeeej, ska kolla nu direkt! kram
Jennifer Queen

Erika

Hoppas du hade det trevligt :)

Svar: Jag hade jätte trevligt :D
Jennifer Queen

Manella

Sv: glömde helt ta det med min bm men ska slänga iväg ett mail till henne om det. Vågar inte vara utan heller för oväntat graviditet.

Svar: Jag förstår dig, men maila henne :)
Jennifer Queen

Carro

Så fin du är, hoppas du hade det roligt! :)

Svar: Tack, jag hade jätte kul :D
Jennifer Queen

Ida

Snygg outfit :)

Svar: Tack :D
Jennifer Queen

Polly Svensson

Vad fint. Hoppas du fick en underbar dag. Kram

Svar: Jag hade en perfekt dag :D hoppas din dag med var bra :) kram
Jennifer Queen

Linda

Finaste du!
Svar: Ja det hade varit perfekt i min värld när jag tänker på giftemål, utomlands. Ja förstår precis vem du menade. Hoppas du klarar av att hålla den linjen nu. Absolut du är så himla välkommen hit till oss!

Svar: Du är fin!Ja vad mysigt :D Ja det hoppas jag med att jag kommer att göra :)
Jennifer Queen

Norahsmamma

Åh vad kul och vad fin du är :)

Svar: Tack så mycket :D
Jennifer Queen

Mikaela

Så fin!❤️

Svar: Du är fin snäckan <3
Jennifer Queen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress