Jennifer Queen

Septum byte!
 
Igår så bytade jag mitt septum ring
Från läke-ringen som var stor som jag vet inte vad till en liten nätt ring. 
 
Det var meningen att jag hade tänkt åka till piercaren på India idag, men jag tappade ena kulan på läke ringen så jag fick fixa allt hemma. Tålamod är inte min starka sida så blev massa svärande haha. Den ringen jag ville ha kunde jag inte ha då jag inte fick på pärlan, snyft. Jag fick ta en vanlig enkel ring.
Ont gjorde det och näsan blev lite svullen, men nu är den på plats!
 
Ska köpa fler, snyggare, ringar vid löning. Så jag har lite att byta med.
 
Har du någon piercing?
 
Tryck på hjärtat nedan om du gillar denna typen av inlägg!
Följ mig gärna på Blogkeen och Instagram!
Eva

Tycker du passar så bra i din piercing!! Jag hade i naveln innan jag fick barn, tog ut den under första graviditeten och sen fick jag inte i den igen. Och nu hade den inte sett klok ut med tanke på mina 3 täta graviditeter 😜

Svar: Tack så mycket :D Jag älskar den :D haha navelv har jag aldrig haft tanken på att pierca, kan ha att göra med att jag alltid varit överviktig :P
Jennifer Queen

carolines

Snyggt det blev! :) Jag har inga piercingar, mer än ett par hål i öronen. Haha!

Svar: Tack :D Hehe okej :D
Jennifer Queen

Netti Starby

Jag har bara örhängen i öronen! :-D Kramis

Svar: Härligt :D kram
Jennifer Queen

Norahsmamma

Har haft hål i näsan men det växte igen...trevlig helg fina du :)

Svar: Trevlig helg fina du :)
Jennifer Queen

Mikaela

Jag har i naveln & tungan, funderar på att göra industrial 😃💗 saknar dig på nouw!!

Svar: Vad är industrial för någon? Saknar Nouw ibland, gemenskapen, men har fått fler läsare samt trivs bättre med upplägget på blogg.se :D <3
Jennifer Queen

Days by Johanna

Ingen piercing här, tycker det är lite läbbigt och köra nål genom örat och så :(

Svar: Ja vi alla är olika :P
Jennifer Queen

Henrik Olsson

Jag har tre piercingar i örat, men alla har nog växt igen :)

Svar: haha där ser man :P
Jennifer Queen

ullie

man blir så sur när det inte går som man vill ja har tålamord i bland så när ja inte har det blir det inte lätt ha ha
hu länge har man läkering då ? som man tar hål i öronen liksom ?

HA EN JÄTTE FIN FREDAG VA DU ÄN HITTAR PÅ

Svar: Ja haha tålamod har jag inget haha. 8 veckor hade jag läkeringen :) Tack detsamma fina du!!
Jennifer Queen

Johanna Utterberg

Supersnygg piercing! :) Jag har en smiley och ett i tragus (örat), som jag är jättenöjda med. :D

Svar: Tack :D Ja smiley är jag med sugen på ;)
Jennifer Queen

JENNA RASK

Finaste du! Tycker de va fint me den stora piercingen på dig, du passade i de. Men fint me den lilla också såklart. 😘
Jag har 5 piercingar och 9 hål i öronen 😉😃

Svar: Du är fin snäckan!Ska köpa något liknande läkningssmycket, men lite mindre och med bling bling tänkte jag ;) Oh var har du de piercingarna? :D
Jennifer Queen

Kattis

Åh det är ju så drygt att byta vissa piercingsmycken själv!😛 jag har i tungan och två i örat, helix och tragus, förutom 9 stycken "vanliga" hål i örat. Har haft i ögonbryn och navel tidigare.

Svar: Ja denna var kaos haha såg ju inte hålet haha. Tungan hade jag innan med, men plockade ut den i somras då den började vandra, men hade haft den sen 2004 så var det var lite väntat att det skulle komma snart..
Jennifer Queen

Erika

Så fint det blev :) Har själv en hel del hål i öronen, både nere och uppe i det.

Svar: Tack :D Ja i öronen har jag med :D
Jennifer Queen

Sofie

Har bara en ring i näsvingen. Har haft i naveln en i ögonbrynet en i läppen nere i mitten. En i läppen nere i sidan. Men aldrig haft allihop samtidigt. 😅

Svar: Haha varför inte det? :P
Jennifer Queen

Diana

Fint med mindre ring! 💗 Jag har i tungan och naveln 😆

Svar: Ja men jag bytade idag igen haha <3
Jennifer Queen

Christer Holm

Ser bra ut

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress