Jennifer Queen

Spontanitet - sånt gillar jag!
 
Här ligger jag nu i sängen med en miljon tankar som far genom huvudet, som vanligt när jag går och lägger mig, det slår aldrig fel! 
Mamma frågade imorse om jag var ledsen. Nej jag är inte ledsen, jag är däremot besviken och arg! Mer om detta en annan gång, jag orkar inte gå in på detaljer just nu..
 
Idag har vi fikabesök av mammas vänner A och H. Mamma får passa på att träffa sina vänner nu när hon är här nere och hälsar på hos mig och Casper. Jag bjöd på kaffe och nygjord morotskaka, det uppskattades! 
Blev en runda till Lidl i eftermiddags och på vägen hem så svängde jag inom solariumet, perfekta terapin! 
Ikväll så hade jag besök av Rebecca, mysigt! Hon skrev så där spontant och frågade om vi skulle ses en snabbis och självklart sa jag ja; spontanitet - sånt gillar jag! 
 
Jag ska snart stänga de blå och försöka få lite sömn.
 
Jag slänger in en bild på dagens outfit!
 
Här nedan kommer även mitt bidrag till Maxarnas fotoutmaning Dag 1: Jag - Denna bilden togs för ett år sedan, när jag var på ett bra ställe i livet och kunde uppriktigt säga att jag var lycklig! Därför fick den bli de första fotot i utmaningen - positivitet är mitt nya jag!
 
Tryck på hjärtat nedan om du gillar denna typen av inlägg!
Följ mig gärna på Blogkeen och Instagram!
ullie

Finaste Jennifer <3
vännen ja kom inte in via din länk fick skicka in mej genom fb i stället vet inte om det bara va fel eller du skrivit fel så kolla nästa gång . fin morgondag vännen kramar om

Svar: Du är fin vännen <3 Det är för att mitt domännamn inte har flyttats över än till den nya portalen :P Det kommer haha. Men tack för att du sa till :) Kram
Jennifer Queen

Carro

Fin du är och god fika :)

Svar: Tack så mycket :D Ja den blev bra och mäktig haha
Jennifer Queen

Matilda Berlin

Håller verkligen med!! Spontanitet är det bästa! =)

Svar: Ja det är de verkligen :D
Jennifer Queen

Jossan

Finis!!! Vi får ses en dag! Snart e de mingel iallafall 😄

Svar: Du är fin! Ja det måste vi göra :D Oh tur du sa det haha har glömt fixa biljett :O Ska göra det NU direkt.. Minnet är bra men kort haha.
Jennifer Queen

Mirre - Sweetwords

Så fin du är och ja spontant kan vara bra härligt

Svar: Du är fin vännen
Jennifer Queen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress