Jennifer Queen

Stronger!
// Sponsrat inlägg //
 
Inlägget innehåller affiliatelänkar



1. Sport Bh HÄR / 2. Shaker HÄR / 3. Sport Bh HÄR / 4. Tights HÄR / 5. Shaker HÄR / 6. Tights HÄR

Tryck på hjärtat nedan om du gillar denna typen av inlägg!
Följ mig gärna på Blogkeen och Instagram!
NICOLE

Stronger är toppen :)

Svar: Jaaa :D
Jennifer Queen

Linda

Så snygga träningskläder!!

Svar: RIktigt fina!
Jennifer Queen

Linda

Kände mig stark igår och tog mig en långpromenad!
Svar: Håller med dig om glassen där förutom sandwich, tycker den är vedervärdig, hihi

Svar: HAHA jag älskar sandwich haha
Jennifer Queen

Linda

Svar: Absolut! Man får så mycket energi till allt! Mera sol åt Sverige!

Svar: Åh jaaaa :D
Jennifer Queen

Linda

Svar: Klart du har stenkoll ;) Men åååå gör det vore ju så himla kul ifall du kom, får du träffa Tanja med!

Svar: Klart jag har ;) haha.
Jennifer Queen

Mikaela

Bästa träningskläderna!!😍

Svar: Åh jaaaa :D
Jennifer Queen

Mirre%20-%20Sweetwords

Snyggt

Svar: Ja :D
Jennifer Queen

Matilda Berlin

Älskar verkligen Stronger!! Dom har ju sååå mycket fint =)

Svar: Jaaa massor :D
Jennifer Queen

Ida Lindborg ♡

Snyggt!

Svar: Ja :D
Jennifer Queen

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Så mycket snyggt! :D

Svar: Ja :D
Jennifer Queen

Josefine

Så snygga kläder!!!

Svar: Åh ja :D
Jennifer Queen

Josse

Så mycket fina saker!!

Svar: Ja :D
Jennifer Queen

JoJo

jag älskar stronger!! har ett par träningstights från dom men måste köpa minst ett par till! :D <3

Svar: Jag med :D <3
Jennifer Queen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress