Jennifer Queen

Sunday all day
Goddag!
Är din söndag bra hittills? 
 
Igår blev det som sagt fest för Walickis mamma, det var jätte trevligt och jätte god mat! Slutade med att vi åkte till stan. Blev Utposten och Perrongen. Efter det så landade vi hos Emelina.
 
Jag kom hem för en stund sen. Har nyss duschat och njuter av en kopp kaffe. Casper kom hem precis från sin pappa, mysigt att ha honom hemma igen. 
Idag blir det inte många knop gjorda. Ska plocka i ordning lite och så bara tänkte jag. 
Vad gör du idag?
 
 
Tryck på hjärtat nedan om du gillar denna typen av inlägg!
Följ mig gärna på Blogkeen och Instagram!
Mirre - Sweetwords

Så härligt att ha Casper hemma igen =D

Svar: Ja meeega mysigt!!
Jennifer Queen

Christer Holm

Det har varit en okej Söndag, känns ibland som jag inte hinner med att blogga dock, man far runt överallt.
Hoppas du har en trevlig söndag ...

Svar: Ja men så är det ibland tyvärr. Min söndag var bra, hoppas din också var det :)
Jennifer Queen

Anonym

Varför flyttade du bloggen hit? :)

Svar: För att jag har stora mål med min blogg och på Nouw stod jag och stampade länge på samma ställe och kände att jag inte kom någonstans
Jennifer Queen

Prietha

Så mysig söndag!

Svar: Jadå det var de :D
Jennifer Queen

Days by Johanna

Låter som en härlig kväll igår :)

Svar: Det var de :D
Jennifer Queen

Sofie

Låter som en toppen kväll ❤

Svar: Det var de <3
Jennifer Queen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress