Jennifer Queen

Vas och bricka
// SPONSRAT INLÄGG //
Som du säkert läst och sätt så höll jag i en bloggmiddag i slutet av April tillsammans med Emma-MatildaClarion Grand Hotel här i Helsingborg.
 
Där delade vi ut goodiebags samt hade utlottning där det var fantastiska sponsorer
 
En av sponsorerna var Jotex. Av dem fick alla vars en vas i sina goodiebags. Jätte fin och passar mega bra in i mitt hem! Jag använder den dock som ljuslykta.
 
I vår utlottning så vann jag denna fantastiska bricka! Kärlek vid första ögonkastet!
 
Tryck på hjärtat nedan om du gillar denna typen av inlägg!
Följ mig gärna på Blogkeen och Instagram!
Corina

Vad roligt. Vasen är jätte fin men även de andra sakerna.
Ha en fin kväll

Svar: Ja riktigt fin :D Tack detsamma :)
Jennifer Queen

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh så fina! :D

Svar: Tycker jag med :D
Jennifer Queen

Gabriella

Jättefint!! :D

Svar: Jaaa :D
Jennifer Queen

Katta

Så fint! Kram

Svar: Visst är de :D kram
Jennifer Queen

LIL' BABUSTYLE - Vem sa att man inte kan läsa tankar?

Så fin! Passar bra som ljuslykta också! :)

Svar: såg att jag fått mejl. Svarar när jag får lite tid över att skriva en text. :)

Svar: Japps visst gör den :D Gör det :D
Jennifer Queen

Louise

Snygg bricka! :D

Svar: VIsst är den :D
Jennifer Queen

Linnéa

Åh jösses, sååå snygg den brickan var <3

Svar: Ja jag är kär i den :D <3
Jennifer Queen

Norahsmamma

Jätte fint:)))

Svar: Visst är de :D
Jennifer Queen

JoJo

men så snyggt!! :D <3

JoJo

men så snyggt!! :D <3

Svar: Riktigt :D <3
Jennifer Queen

Mirre - Sweetwords

Jättefint

Svar: Eller hur :D
Jennifer Queen

Linn

Så fin vas!

Svar: Ja :D
Jennifer Queen

Matilda Berlin

Åhh vad fina!! Förstår att du älskar dom =)

Svar: Ja jag älskar dem :D
Jennifer Queen

Pauline Hurtig

så fina!

Svar: Visst är de :D
Jennifer Queen

Mamma Malin

Vad fint!

Svar: Tack :D
Jennifer Queen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress